2 Aralık 2016 Cuma

BİLSEM SINAVLARINA HAZIRLIK KURSU


2016-2017 Eğitim öğretim yılında Bilsem sınavları ilkokul 1, 2, ve 3. sınıflar için tablet üzerinde yapılacak. Tablet üzerinde sınav uygulaması ilk kez 2015-2016 eğitim öğretim yılında ilkokul 1. ve 2. sınıflar için yapılmıştı.

Yeni sınav sisteminde kağıt kalem kullanılmamaktadır. Öğrenciler şekil ve resimlerden oluşan mantık sorularını, soru için oluşturulmuş seçenekleri seçmek suretiyle cevaplamaktadırlar.

Tablet üzerinde gerçekleştirilen online sınav denemeleri yeni olduğundan eğitim sektöründe bu alanda açıklar bulunmaktadır. Biz de bu açığı kapatmak için Bilgisayar ortamında gerçeğine uygun deneme sınavları hazırladık. Ve bu denemelerin yanında, Bilsem sınavında kullanılan soru kalıplarına uygun bir "Eğitim Programı" hazırladık.

Eğitim Programının İçeriği

  • Parça Bütün İlişkisi
  • Matrisler
  • Görsel Algılama - Dikkat
  • İlişki - Benzerlik ve Farklılıklar
  • Simetri
  • Yer Değiştirme
  • Öteleme
  • Harf ve Sayı Dizileri
  • Örüntüler
Bilsem Sınavlarına Hazırlayıcı Eğitim Programına Nasıl Katılabilirim?

  • Eğitimlerimiz talep edilen her ilde yapılmaktadır.
  • Eğitimin düzenlenebilmesi için en az 10 öğrencinin başvuru yapması gerekmektedir.
  • Eğitime katılan öğrencilere Bilsem Sınavı için özel hazırlanmış "Bilsem Deneme Seti" ücretsiz verilmektedir. Eğitim süresince bu denemelerin hepsi ayrıntılı açıklamalarla çözülecektir.
  • Eğitim cumartesi ve pazar günleri yapılmaktadır.
DETAYLAR  ve EĞİTİM TALEBİ İÇİN BİZİ ARAYIN: 0553 059 1878

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder